In september start de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen. Op dit moment bereiden de politieke partijen zich voor: ze schrijven hun nieuwe programma’s en selecteren kandidaten. Maar ook hier zorgt het coronavirus voor veranderingen. Hoe zal de ‘anderhalvemeter-campagne’ eruit zien en wat is de invloed hiervan op belangenbehartigers? 

Wil jij meer weten over de ins en outs van (online) campagnevoeren en in de huid van de campagnestrateeg kruipen? Geef je dan nu op voor deze gratis online lunchlezing met experts Kiki Bakker (entrepreneur en campagnestrateeg) en Mark Thiessen (eigenaar van campagnebureau Meute).

Tijdens deze online sessie gaan we in op politieke campagnes en politieke partijen als organisaties in de verkiezingsstand. Wat zijn de mogelijke gevolgen van het coronavirus op de campagne? Heeft corona effect op de onderwerpen die tijdens de campagne aan bod komen? En wat kan je als lobbyist doen deze campagne?

Wanneer? Donderdag 27 augustus van 12.00 tot 13.30 uur
Waar? Online (de link ontvang je zodra je je hebt aangemeld)

Geef je hier op!